Своєчасна діагностика і ремонт підвіски – запорука вашого комфорту і безпеки на дорогах. Крім того, слід мати на увазі, що експлуатація автомобіля з несправною підвіскою призводить до швидкого зношування інших елементів ходової частини автомобіля. Пам’ятайте, що набагато дешевше обійдеться усунути одну несправність, ніж кілька її наслідків.

Якщо Ви помітили які-небудь ознаки несправностей ходової частини, Вам необхідно негайно звернутися до спеціалістів для усунення несправностей всіх вузлів.

Запишіться на ремонт ходової частини вашого авто

Деякі з видів робіт по ремонту підвіски авто:
Основне призначення амортизатора:
  • Забезпечення сталого ходу автомобіля;
  • Зменшення нахилу кузова при різкому гальмуванні;
  • Виключення можливості відриву коліс від дороги;
  • Скорочення гальмівного шляху, зниження бічного ковзання.

Вчасно не замінений несправний амортизатор може призвести до швидкого зносу підшипників, кульових опор, валу трансмісії, колісних дисків, гальмівних колодок. В результаті, до всього іншого, буде потрібно ремонт рульового управління, ремонт гальмівної системи.

Заміна кульових опор

Кульові опори призначені не тільки для повороту коліс, але і для підтримки стійкості автомобіля на нерівних ділянках дороги. Головним показником несправності кульової є, як правило, стукіт в передній підвісці при переїзді через штучні дорожні нерівності (“лежачі поліцейські”), при проїзді по нерівних дорогах з великою кількістю ям, вибоїн, при переїзді через трамвайні колії, ж/д переїзд. Сильний знос кульових опор може призвести до втрати керування автомобілем: зношені кульові опори може вирвати.

Заміна рульових наконечників

Основною ознакою, що визначає, що необхідна заміна наконечників рульових тяг є наявність стороннього стукоту при обертанні рульового валу, вільний хід рульового колеса. Коли наконечники у дуже поганому стані, може спостерігатися виляння машини по дорозі, порушення точності управління.

Заміна підшипників

Сильний знос підшипників передніх коліс призводить до утворення люфтів, що сильно порушує стабілізацію керованих коліс і ускладнює водіння. Ознаками виникнення великих зазорів в підшипниках є характерний тріск, виляння на рівній дорозі і підстрибування коліс.

Також в процесі ремонту ходової можуть проводитися наступні роботи:

Заміна ричагів, заміна кульової опори, заміна важеля, заміна втулок стабілізатора, заміна стабілізаторів, заміна амортизаторів, заміна підшипника ступіци, заміна наконечника рульової тяги, заміна пильників, заміна подушок двигуна, заміна сайлентблоків, заміна гальмівного циліндра, заміна гальмівних шлангів, заміна тросу газу, зварювання глушника, перевірка рівня масла в кпп, перевірка рівня рідин, перетяжка ходової, прокачка гальм,  ремонт глушника та інш.

У процесі ремонту ходової системи можуть змінюватися кути розстановки коліс, тому настійно рекомендується провести регулювання розвал-сходження коліс.