АВТОБАФЕРИ ТТС. ThinkThinkCar MADE IN KOREA

Бош Авто Сервіс “112 Україна” – представник у Львівській області офіційного імпортера в Україні ТОВ «Think Things Trading»

Автобафери ТТС – це амортизуючі подушки (міжвиткові проставки), які встановлюються в пружину, і покращують експлуатаційні характеристики автомобіля.

Автобафери – це проставки в пружини автомобіля для захисту ходової авто на неякісних дорогах.   Вони забезпечують  комфорт та безпеку при водінні та зменшують  витрати на технічне обслуговування ходової. Вироблені зі 100% поліуретану в Південній Кореї.

 ПЕРЕВАГИ АВТОБАФЕРІВ ТТС
  • Зменшується гальмівний шлях та «клювки» при гальмуванні.
  • Покращується керованість авто – зменшуються крени та розгойдування підвіски.
  • Поглинають вібрацїю на дорогах зі щебнем та бруківкою, лежачих поліцейських.
  • Захищають амортизатори від пробоїв
  • Підвищується комфорт при тривалих поїздках.
  • Термін служби становить 5-7 років.
  • Збільшується кліренс на 1,5 – 2 см.
  • Офіційна гарантія становить 24 місяці
Гарантія і тест драйв

На всі бафери ТТС надається заводська гарантія 2 роки.

Всім бажаючим ми надаємо можливість 3х денного безкоштовного тест-драйву. Це кращий спосіб переконатися в перевагах баферів ТТС. Ефект відчувається відразу ж на будь-який нерівній дорозі.

Конструкція бафера TTC захищена патентами і представляє собою кільце з 100% уретану спеціального складу.

Всередині бафера знаходяться спеціальні отвори овальної форми, завдяки яким він вільно стискається під навантаженням. Зверху і знизу автобафера є пази – в них лягають витки пружини. Високі бортики пазів міцно утримують автобафер в пружині і не дозволяють йому звідти вискочити.

Ми хочемо відразу розвіяти міф про те, що бафер блокує виток пружини. Бафер ТТС працює разом з пружиною завдяки унікальному складу поліуретану та спеціальній формі. Це доведено результатами тестів, неодноразово проведеними провідними компаніями автовиробників.

Ви гарантовано отримаєте після встановлення баферів ТТС:

Комфорт
Автобафери гасять різкі удари підвіски, пробої відбуваються набагато рідше. При різкому гальмуванні автомобіль менше “клює” передом.

Економічність
Автобафери захищають підвіску від пробоїв: термін служби амортизаторів та інших елементів підвіски значно збільшується.

Збільшення кліренсу
Збільшення кліренсу до 2 сантиметрів без зміни геометрії підвіски і без загрози для пружин і амортизаторів.

Безпеку
Зменшуються крен і розгойдування, знижувється хиткість. Автомобіль стає більш стійким.

Практичність
Вирішується проблема просідання автомобіля при високому навантаженні (багато пасажирів або важкий вантаж).

Турботу про водія
Автобафери знижують втому при тривалих поїздках.

15 000

Баферів ТТС вже встановлено на автомобілі в Україні з 2010 року.

Питання, які задають найчастіше

1. Чи зламається пружина?

Безліч експертиз довели, що встановлення автобаферів ТТС не викликає збільшення навантаження на пружину та деталі ходової, які знаходяться з нею в кінетичному зв’язку, так як автобафер ТТС на певних (критичних, при значному зжиманні пружини) режимах, приймає частину навантаження на себе. Завдяки цьому продовжуються її єксплуатаційні властивості. Конструкція та геометрія ходової частини залишаються незмінними.

2. Чи необхідно робити розвал-сходження після встановлення автобаферів?

Розвал-сходження робити необов’язково, якщо тільки не прийшов час його зробити. Наприклад: після останього пройшло більше, ніж 2 місяці.

Якщо більш детально, то встановлення автобаферів ТТС не впливає на роботу деталей трансмісії. Незначні кутові зміни розміщення валів привода ведучих колес,    шарнірів рівних кутових швидкостей компенсуються запасом ходу подвіски в рамках розрахованих значень і незначним збільшення жорсткості пружини підвіски. При цьому необхідно враховувати ті результати данного дослідження, в яких встановлено найбільш ефективна робота автобаферів при найбільших деформаціях, тобто при одинаковій експлуатації значне зжимання пружини з автобаферами буде проходити рідше при значніших навантаженнях.

3. Машина стане жорсткішою, амортизатор стане менше відпрацьовувати пробої?

Конструктивні параметри ходової, на які міг би вплинути монтаж автобаферів ТТС, зазнають зовсім незначної зміни за рахунок збільшення жорсткості пружин, відповідно збільшується жорсткість всієї системи пружина-амортизатор. Вплив на кутову жорсткість ходової авто, тобто здатність протидіяти кутовим коливанням, являється одним із конструктивних параметрів ходової, автобафери практично не впливають.

4. Як якась вставка може вплинути на крени авто?

На повороті на автомобіль діє центробіжна сила, яка викликає крен кузова і збільшуються навантаження на зовнішні до центру поворота колеса. При проходженні поворотів на швидкості, близької до критичної, основну протидію крену кузова дають передні і задні стабілізатори поперечної стійкості, які в силу своєї конструкції, використовують пружні властивості поперечних металевих реактивних важелів на скручення і мають значну жорсткість. Саме тому, пружні поліуретанові автобафери позитивно впливають на зменшення кренів при кутових переміщеннях.

5. До чого тут безпека руху?

Збільшення жорсткості ходової внаслідок встановлення автобаферів ТТС зменшує розхитування кузова під час руху і позитино впливає на керованість авто, завдяки цьому збільшується безпека руху.

6. Як підвищується кліренс і чи можна його підіймати вставками в пружину?

Кліренс  збільшується приблизно на 1 -2 см, відповідне встановлення автобаферів в пружину авто призводить до незначних змін положення кузова автомобіля над проїздною частиною. Такі малі зміни не можуть негативно вплинути на роботу трансмісії та ходової вцілому. Оскільки рух по нерівностям дороги є більш негативною величиною, ніж збільшення кліренса від встановлення автобаферів.

7. Чи порушується геометрія авто

Неоднократні експертизи довели, що в результаті вимірів, підняття кузова завдяки встановленню автобаферів компенсуться штатним навантаженням. На підставі данних, експертна думка така: подібні зміни не можуть викликати погіршення есплуатаційних якостей авто. Таким чином, доказано, що встановлення автобаферів ТТС в пружини ходової автомобіля не змінює її конструкцію, а лише викликає незначні зміни в характері роботи ходової при коливаннях кузова під час руху, забезпечуючи більш плавну роботу ходової частини при максимальних зжиманнях пружини.

Обережно, шахраї

Зараз з’явились шахраї, які продають чорні резинові проставки, та називають їх німецькими автобаферами “Power Guard” чи “Impact Protection”. Насправді вони випускаються тільки в одному розмірі і блокують виток пружини, що призводить до її поломки. Німеччина ніколи не виробляла автобафери. Також існують різні види неякісних китайських підробок (АМТ, ROGERAB тощо.)

Незважаючи на зовнішню схожість, у китайських підробках набагато нижчі технічні характеристики: вони швидко просідають і на них немає ніякої гарантії.

Оригінальні бафери не можуть коштувати дешевше 3800,00 грн. за 4 шт.!

Оригінальні автобафери виготовляються тільки в Південній Кореї. На зовнішній стороні самого автобафера находяться відтиски: MADE IN KOREA / TTC THINK THINK CAR та розмір Автобаферів ТТС.

Дізнатися актуальні ціни на оригінальні автобафери TTC у Львові, а також записатися на професійне їх встановлення на станції Бош Авто Сервіс “112 Україна” ви можете у робочий час за телефоном +38(067)224-42-48, або круглодобово онлайн: www.boschservice.lviv.ua/online.