ford-3

Ford дослідив ризики, на які наражаються молоді водії за кермом

Молодь ризикує, користуючись батьківськими автівками, при цьому часто беручи їх без дозволу. Вони перевищують швидкість, відволікаються на мобільні телефони та сідають за кермо напідпитку.

Ось результати нового дослідження, ініційованого компанією Ford, яке підкреслює необхідність організації спеціальних водійських курсів у Європі, * де автокатастрофи є головною причиною смерті молодих водіїв, ** а через фінансовий тиск молоді люди змушені мешкати з батьками впродовж тривалого часу. ***

Серед опитаних аж 82% водіїв користуються сімейними автомобілями, 39% перевищували ліміт швидкості, 35% беруть автомобіль, не спитавши дозволу, а 27% водіїв використовують смартфони, здійснюючи дзвінки, надсилаючи повідомлення та роблячи селфі. А ще 6 відсотків сідають за кермо п’яними.

«Повернення до батьківської домівки або надто тривале мешкання з батьками стає причиною напруженості між батьками й подорослівшими молодими людьми», — зазначив Джим Ґрехам (Jim Graham), менеджер програми Ford Driving Skills for Life. «Для молоді сімейний автомобіль — це шлях до волі, засіб активного спілкування із суспільством. Втім, з міркувань їхньої безпеки та безпеки інших учасників дорожнього руху, особливо якщо вони керують потужнішими автівками, ніж зазвичай, – вони повинні практикувати навички відповідального керування».

У Європі близько половини людей віком від 18 до 29‑років‑живуть удома з мамою й татом. *** Високий рівень безробіття серед молоді ****, зростання вартості оренди та важкість нарощування купівельної спроможності на ринку нерухомості — ці чинники відіграють свою роль. Часто випускники коледжів повертаються додому – так зване явище «покоління-бумерангу».

Фактично, 74% опитаних мають власний автомобіль, але продовжують користуватися сімейним — задля економії або щоб вразити друзів. Для батьків це може стати фінансовим випробуванням. За даними дослідження утримання вдома молодої людини може коштувати більше 4300 євро на рік, враховуючи витрати на автомобіль, його страхування, заправку на ремонт. ***** *


*Опитування серед 5003 водіїв віком від 17 до 24 років у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії та Великій Британії.
** http://www.dacota-project.eu/
*** https://www.theguardian.com/news/datablog/2014/mar/24/young-adults-still-living-with-parents-europe-country-breakdown
**** https://www.imf.org/external/pubs/ft/sdn/2014/sdn1411.pdf
***** http://www.dailymail.co.uk/news/article-2778850/Boomerang-children-cost-72-week-Quarter-50s-adult-offspring-living-home.html

З 2013 року компанія Ford of Europe загалом витратила 12 млн євро на навчання в рамках оголошеної нею програми Ford Driving Skills for Life. Безкоштовні практичні заняття спрямовані на тренування навичок розпізнання небезпеки, керування автомобілем, вибору швидкісного режиму та маневрування. Програма також підкреслює ризики, викликані відволіканням на соціальні мережі, написанням повідомлень та фотографуванням за кермом, а також небезпеку керування автомобілем напідпитку або після прийому ліків. Цьогоріч компанія Ford пропонує безкоштовні курси у Бельгії, Фінляндії, Франції, Німеччині, Італії, Нідерландах, Польщі, Румунії, Росії, Іспанії, Туреччині та Великій Британії, а також відкриває такі курси в Угорщині та Норвегії. Технологія Ford MyKey надає власникам автомобілів можливість запрограмувати ключ для інших водіїв, щоб блокувати приймання телефонних дзвінків, обмежити максимальну швидкість, а також вимкнути акустичну систему, якщо водій не користується паском безпеки.

Джерело