Чому необхідно регулярно перевіряти підвіску авто. Рекомендації експертів 

Деталі підвіски працюють непомітно для водія, тому часто їх знос можна виявити тільки при огляді на станції техобслуговування. При цьому іноді навіть незначні дефекти можуть спровокувати небезпечні ситуації, тому що знос деталей підвіски призводить до зниження рівня безпеки транспортного засобу. Фахівці ZF Services рекомендують регулярно перевіряти підвіску. Якщо при огляді виявляються які-небудь відхилення від норми, необхідно вказати на них власнику транспортного засобу і діяти без зволікань.

Читати дальше

Чому автомобіль споживає забагато палива

Часто відносно нові автомобілі можуть вживати більше пального, ніж вказує завод-виробник. Це не значить, що автовиробник вводить в оману. Авто тестують в “ідеальних умовах”, а тоді рахують розхід палива. Серед основних причин перевитрати – неправильна експлуатація та агресивна манера їзди.

Читати дальше

Коли перевзуватися у зимову гуму: поради та рекомендації

Навесні і восени кожен автовласник замислюється, а чи не пора вже змінити гуму. Які поради дають автовиробники і досвідчені водії — читайте в нашій статті.

Наші сани їдуть самі?

Пори року нам відомі з дитинства. Ми прекрасно знаємо, що влітку буде тепло, а взимку — холодно. Автовласники ж при підготовці до зими повинні подбати не тільки про себе, але і про своє авто.

Читати дальше

Найчастіші питання щодо обслуговування дискових гальмівних механізмів

Компанія Bosch має майже 100-річний досвід розробки й обслуговування гальмівних систем. У 2017 році виповниться 90 років першому підсилювачу гальм, розробленому Bosch.

У Навчальному центрі компанії фахівці автомобільних СТО проходять різні курси з діагностики та ремонту гальмівних систем. Спираючись на великий досвід викладання і спілкування з користувачами, експерти Bosch зібрали найбільш популярні питання, пов’язані з обслуговуванням дискових гальмівних механізмів автомобіля. Коментує спеціаліст Навчально-консультаційного центру Bosch з гальмівних систем Вадим Довгий. Читати дальше

Краща станція Львівської області 2016 р.

Друзі, маємо за честь повідомити вам, що ми вдруге поспіль увійшли в рейтинг ТОП 100 кращих СТО України, а також стали кращою станцію техобслуговування Львівської області за версією користувачів порталу avtobazar.ua! (http://sto.avtobazar.ua/top2016/)

Читати дальше

Включення ближнього світла фар в дениий час. Як змінюється витрата палива?

З 1 жовтня дня за містом необхідно включати ближнє світло фар або денні ходові вогні. Невиконання цієї норми загрожує покаранням. Штраф за невключене ближнє світло фар в Україні становить 425-510 гривень.

Читати дальше

Bosch Service розпочав обслуговування машин патрульної поліції у Львові та Полтаві

Відтепер обслуговування автопарків Департаменту патрульної поліції міст Львова та Полтави – у надійних руках: СТО мережі Bosch Service перемогли в тендерах на обслуговування автомобілів. Із серпня та до кінця 2016 року машинами львівських патрульних опікуватиметься Бош Авто Сервіс «112 Україна», а полтавських поліцейських обслуговуватиме Бош Авто Сервіс «Хюндай Центр Полтава». Загалом 87 автомобілів Toyota Prius (65 у Львові та 22 у Полтаві) отримають якісний сервіс за технологіями Bosch.

Читати дальше

Нові салонні фільтри Bosch для алергіків

У сучасному житті алергія є однією з найпоширеніших недуг, тому автовласники все частіше стурбовані чистотою повітря у салоні свого автомобіля. Компанія Bosch розробила новинку – спеціальні салонні фільтри FILTER+, які перешкоджають проникненню дрібнодисперсного пилу, алергенів і бактерій.

Читати дальше

Концептуальний Vision Mercedes-Maybach 6 розкриває секрети

Конкурс краси в Пеббл-Біч став ідеальним місцем для прем’єри ексклюзивного автомобіля Mercedes Vision-Maybach 6.

Своїм чуттєвим дизайном і інтелектуальними компонентами Vision Mercedes-Maybach 6 втілює ідею абсолютної розкоші. Класичні пропорції концепа – довгий капот, низька лінія даху і посунута назад кабіна – нагадують про аеродинамічні купе 30-х років. Ефектний вигляд має комбінація червоного лакофарбового покриття Maybach-Red з хромованими молдингами на крилах, капоті та кришці багажника.

Читати дальше

Велика частина німецьких автовласників регулярно обслуговують свої автомобілі

68 % німецьких власників автомобілів обслуговують свої автомобілі регулярно – для довгого терміну служби і високої готовності до виїзду. Ці цифри були отримані в ході представницького опитування за дорученням однієї із страхових компаній: “Регулярним обслуговуванням автомобілів можуть усуватися також недоліки, які погіршують при певних обставинах безпеку руху. Крім того, регулярні інспекції підвищують довговічність автомобіля і підвищують його цінність.”

Читати дальше